Boeken algemeen

zondag 7 februari 2016

And the winner is... (Bibliotheek der zielen)

Wat veel reacties zijn er binnengekomen op de Bibliotheek der Zielen-winactie! Erg leuk! Allemaal bedankt voor het meedoen.

Nu willen jullie natuurlijk wel graag weten wie er gewonnen heeft.

De winnaar is geworden:

Mieke Schepens


Gefeliciteerd!!!

Stuur je me een berichtje met je adresgegevens?



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

En toen had ik per ongeluk ineens twee exemplaren van Bibliotheek der Zielen, het derde en laatste boek van De bijzondere kinderen van mevrouw Peregrine-trilogie.

Wat moet ik nou met twee dezelfde boeken? Eentje weggeven natuurlijk!

Als je deze serie van Ransom Riggs nog niet kent, lees dan mijn recensies van De bijzondere kinderen van mevrouw Peregrine en De omhulde stad voor meer informatie.

Zelf ben ik vanmorgen in mijn eigen exemplaar van het boek begonnen en ik kan je al wel vertellen dat het vanaf de eerste bladzijde érg spannend is!

Wat moet je doen om kans te maken?


Geef antwoord op de vraag "Wat is de originele (Engelse) titel van Bibliotheek der zielen"?
Maak extra kans door mijn facebookpagina (klik) en het bericht van de winactie te liken.

Vul onderstaand formulier in om deel te nemen.

De winnaar wordt op 7 februari bekend gemaakt.


Deze winactie wordt mogelijk gemaakt door uitgeverij Clavis.

12 opmerkingen:

  1. Leuk! Zojuist mijn antwoord ingevuld. Ik vol je blog en Facebook met veel plezier. Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dit boek staat heeeeeeeeeeeeeeeel hoog op mijn verlanglijstje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil al een tijdje aan deze reeks beginnen maar de boeken zijn telkens uitgeleend bij de bib! Dus ik doe heel graag mee aan deze winactie en als ik win is het een teken dat ik de andere boeken gewoon moet kopen haha. Duimen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige winactie! Ransom Riggs is geweldig, al is het alleen al om zijn fantastische collectie rare vintage-foto's. Ik doe dan ook heel graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave winactie! Heb beide voorgaande boeken gelezen, genoten van de verhalen en vooral de mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk dat we dit boek kunnen winnen! :D Ik doe mee en ik volg je ook op Facebook en heb het bericht gedeeld. Succes iedereen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hopelijk heb ik deze keer geluk :) ik wens iedereen heel veel geluk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. <3! Lijkt mij weer een prachtig boek van Ransom Riggs! Volg je ook op FB.

    BeantwoordenVerwijderen