Boeken algemeen

zondag 1 november 2015

Op een rijtje: De boeken van #boektober (oktober)

Afgelopen maand deed ik mee aan de reading challenge #boektober. Mijn doel was om minimaal 12 boeken te lezen. Dat is gelukt :-).
Ik moet er wel eerlijk bij zeggen dat het niet allemaal even dikke boeken waren. Maar hé, een boek is een boek toch?!

Ik zal de boeken eens even op een rijtje zetten. Dit keer met het aantal bladzijden van het boek erbij.


  1. Op het randje - Katie McGarry 446 blz. ****
  2. De Spinsels - A.F. Harrold 234 blz. *****
  3. Ik ben er - Clélie Avit 264 blz. ****
  4. Het huis met de raven - Geoffrey Huntington 216 blz. ***
  5. Hartenkoningin - Gena Showalter 414 blz. ****
  6. Disclaimer - Renée Knight 288 blz. ***
  7. Het korte tweede leven van Bree Tanner - Stephenie Meyer 186 blz. ***
  8. Verbrande levens - Claudia Biegel 44 blz. ***
  9. Vuurpreek - Francesca Haig 384 blz. ****
  10. Een weerwolf in de Leeuwenkuil - Paul van Loon 154 blz. ****
  11. Per Ongelukt! - Simon van der Geest 96 blz. ****
  12. Joy - Marjan van den Berg 352 blz. ****
  13. Superjuffie in de jungle - Janneke Schotveld 159 blz. ****
  14. Harde liefde - Meredith Wild 320 blz. ***
  15. Rode letters - Anne Bishop 544 blz. *****
15 Stuks dus, waarvan 2 voorleesboeken, 5 recensieboeken en de 8 zelf gekozen boeken. En een totaal van 4101 bladzijden! (Gemiddeld 273 per boek)

Er waren twee boeken die ik 5 sterren gaf. De Spinsels en Rode Letters . Rode Letters is het eerste deel van de serie 'De Anderen', daarvan ben ik nu bezig in het tweede deel. De Spinsels is een jeugdboek dat ik mocht recenseren voor Clavis.

 

Hoe ik zoveel heb gelezen? Minder Netflix kijken ;-). Behalve nadat ik Het korte tweede leven van Bree Tanner las, Toen heb ik alle Twilight-films nog even gekeken ;-).

Daarnaast heb ik ook nog gewoon gewerkt enzo hoor. Hoe meer ik lees, hoe sneller het gaat. Probeer het maar eens. 

Verder heb ik deze maand ook alle andere leeschallenges waar ik aan meedeed afgerond. 30 Boeken voor #ikleesnederlands, mijn Goodreads Challenge heb ik voltooid, die stond op 100. Voor de #boekperweek challenge heb ik al dubbel zoveel boeken gelezen. 

Zijn er nog meer leuke leesuitdagingen dit jaar?

Ik lees vrolijk verder in ieder geval!


Follow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten