Boeken algemeen

zondag 5 maart 2017

Op een rijtje: de boeken van februari

Mijn rijtje staat dit keer een beetje laat online, maarja, februari is ook altijd zó snel voorbij!

Alhoewel het een korte maand was, heb ik lekker veel kunnen lezen. Elf boeken maar liefst!
Net als afgelopen maand heb ik niet overal een recensie over geschreven. Maar zie je een boek staan waar je graag meer over wilt weten, dan wil ik je er uiteraard wel wat meer over vertellen.




Op een rijtje:

1. Opnieuw verliefd - Abbi Glines ****
4. Midnight Untamed (Midnight Breed #14,5) - Lara Adrian ****
5. Fantasia - Geronimo Stilton ***
10. Mijn Bodyguard - Jodi Ellen Malpas ***
11. Dolfje Weerwolfje - Paul van Loon ****

-------------------------------------------------------------------------------------------------

De laatste tijd lees ik meestal zo'n vier of vijf boeken tegelijk, waarvan twee voorleesboeken. Ik ben eigenlijk altijd wel bezig in een recensieboek waar ik aantekeningen bij maak en ik lees een boek voor mezelf, meestal op mijn e-reader, gewoon lekker ontspannen.

Op dit moment lees ik bijvoorbeeld Slaves van Miriam Borgermans, ben ik begonnen in Shock van Mel Wallis de Vries (beide recensieboeken), ben ik aan het voorlezen in Pipi Langkous en Maanmysterie van Paul van Loon. Op mijn e-reader lees ik De Kronieken van Bane van Cassandra Clare. Het bevalt me prima zo.

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Nieuwe aanwinsten:


Shock, Wiegelied, De man van de tijd en Bijzondere vertelsels (preview) kreeg ik als recensie-exemplaar. De IJzerkoning en De IJzerprinses kocht ik tweedehands via Facebook, Toen het donker werd kreeg ik cadeau, Achtste groepers huilen niet kocht ik met de 'Geef mij maar een boek'-actie, Midnight Untamed kocht ik vanaf mijn e-reader en Kinderen van moeder aarde en De grote stilte kocht ik bij de kringloopwinkel.

 Deze maand heb ik vast niet zoveel tijd om te lezen als afgelopen maand, maar ik doe mijn best om weer een mooi rijtje bij elkaar te krijgen.

Fijne (lees)maand!

--------------------------------------------------------------------------------------------



InstagramFollow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten