Boeken algemeen

zaterdag 8 april 2017

Op een rijtje: de boeken van maart

Eigenlijk is het een beetje laat om mijn rijtje van maart nog online te zetten, maar hier is hij dan toch.

Afgelopen maand heb ik lekker veel kunnen lezen. Ik las maar liefst dertien boeken en schreef zes recensies. Dat laatste getal hoop ik komende maand weer wat op te krikken en misschien met terugwerkende kracht nog wat recensies te plaatsen.
In elk geval van Maanmysterie van Paul van Loon, omdat het later deze maand (van 22 t/m 30 april) Dolfje Weerwolfje week is.

Op een rijtje:




4. 5 vrouwen, 1 avond - Lenthe Leeuwenberg **
7. Laat me sterren zien - Lizzie van den Ham ***
8. Laat me liefde voelen - Lizzie van den Ham ***
9. Laat me van jou zijn - Lizzie van den Ham ***
13. Waar het licht is - Jennifer Niven ****
----------------------------------------------------------------------------------------------------

Nieuwe aanwinsten:




Van de boeken die ik in maart kocht en kreeg, heb ik er al 4 helemaal uit en in 2 ben ik halverwege. Wat dat betreft ben ik mooi op schema.

Van de 8 boeken, kocht ik er eentje: Het nieuwste deel van de Midnight Breed-serie; Midnight Unbound. 
De andere boeken zijn allemaal recensie-exemplaren. 
Van Fuzzie, het nieuwste boek van Hanna Bervoets, komt mijn recensie uiterlijk maandag online, daarna ga ik Vermiste meisjes en Op de rand van het niets lezen. 
Hopelijk kan dat lekker buiten in de zon!

Er staan deze maand niet alleen recensies op de planning, maar ook een verslag.
Twee weken geleden was ik namelijk samen met Mathilde (ikvindlezenleuk.nl) bij Harry Potter, the Exhibition in Utrecht. Daar wil ik jullie natuurlijk alles over vertellen en laten zien.





InstagramFollow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten