Boeken algemeen

maandag 17 juli 2017

Er ligt altijd een Harry Potter boek op mijn nachtkastje


Vorig jaar ben ik begonnen met het herlezen van de Harry Potterboeken. Deel 1, 2 en 3 las ik achter elkaar uit. Daarna was het ook weer tijd voor andere boeken, maar begon ik toch ook in deel 4, Harry Potter en de Vuurbeker.
Af en toe las ik er een stukje in.

Afgelopen week was ik net iets over de helft toen ik een ander boek uit had en nog geen zin had om in iets anders te beginnen, dus ging ik verder in Harry Potter.
Al snel was ik helemaal in het verhaal verzonken en voor ik het wist, was het boek uit.
Heerlijk toch, als een boek dat zelfs bij een derde keer lezen nog met je kan doen!

Omdat ik weer helemaal in de Harry Pottersfeer zat, ben ik gelijk begonnen in Harry Potter en de orde van de Feniks. Die lees ik nu ook voor de derde keer, maar wel voor het eerst in het Nederlands. 
Ik heb geen haast met lezen, er liggen nog stapels andere boeken die ik wil lezen, maar een boek van Harry Potter op mijn nachtkastje, dat hoort erbij.

Dus, een voor mij goed werkende antileesdiptip: Zorg dat er altijd één van je favoriete boeken voor je klaarligt.

Welk boek ligt altijd klaar voor jou?




InstagramFollow on Bloglovin

2 opmerkingen:

  1. Ik herlas onlangs Harry Potter and the Philosopher's Stone en hoop beetje bij beetje ook de overige boeken nog eens te kunnen herlezen. Het was ondertussen echt veel te lang geleden en ik vond het heerlijk om weer in die magische wereld te kunnen wegduiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb de Harry Potters gelezen in het Nederlands en nu ben ik ze aan het herlezen in het Engels. Ik ben fan! :)

    BeantwoordenVerwijderen