Boeken algemeen

dinsdag 24 februari 2015

Bliyoo - De digitale boekendienst van Bruna - Ik mag het gaan testen!

Update 27 mei: De testperiode van Bliyoo is afgelopen. Bliyoo is nu beschikbaar voor iedereen. Vanaf €9.95 p.m. met een gratis proefmaand. Zelf heb ik voorlopig nog genoeg te lezen, dus ik denk niet dat ik er gelijk aan begin.
Op de website van Bliyoo kun je meer informatie vinden.


Over ongeveer 3 maanden start Bruna met een abonnementendienst voor e-books en ik zit in het testpanel! (Samen met zo'n 1600 anderen ;-).) De boekendienst moet onbeperkt toegang gaan bieden tot 26.000 e-books. Wat het moet gaan kosten is nog niet bekend.
Bruna was voor de boekendienst op zoek naar 50 testers, maar omdat er zoveel aanmeldingen waren en ze geen mensen teleur wilden stellen zijn er inmiddels meer dan 1600 mensen die mogen gaan testen. Aanmelden kan nog tot 25 februari 22.00u via Bruna.nl. Dus wie weet komen er wel 2000 testers.

Als tester krijg ik helaas nog geen toegang tot 26.000 boeken, maar tot 100 hiervoor beschikbaar gestelde top-titels. Ook zal er een tijdschriftenaanbod zijn.
Ik hoop dat er veel boeken bij zijn die ik nog graag wilde lezen, anders zal ik zeker eens wat tijdschriften in gaan zien.

De e-books en tijdschriften zullen via een app te lezen zijn op iPad, iPhone, iPod en Android-toestellen. Helaas (nog) niet op de e-reader. Dat is wel waar zelf het meest op lees, maar ik heb ook wel een tablet of telefoon waar ik op kan lezen.

Via mijn blog zal ik jullie uiteraard op de hoogte houden van hoe het me bevalt en zal ik ook laten weten welke boeken ik via Bliyoo gelezen heb.
Over 2 weken hoor ik meer. De testperiode zal ongeveer 6 weken gaan duren.

Inmiddels heb ik getest en is de testperiode afgelopen. Via onderstaande link kun je lezen wat ik ervan vond en vind je een link naar de website van Bliyoo.
http://leesdan.blogspot.nl/2015/03/ik-test-bliyoo.html


Follow on Bloglovin

2 opmerkingen:

  1. Ik zat zelf ook nog te overwegen om me aan te melden als tester, maar nu ik bij jou lees dat het nog niet op e-reader beschikbaar is, haak ik toch af. Ik vind lezen van mijn telefoon niet echt heel fijn en heb ook geen tablet. Maar mijn te-lezen is toch nog wel lang genoeg, ik zou misschien niet eens tijd hebben om het te testen :P.
    Het lijkt me wel een mooi abonnement in vergelijking met Elly's Choice!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Op een telefoon lezen is inderdaad niet echt fijn. Ik heb zelf gelukkig wel een tablet waar ik goed op zou kunnen lezen. Ik ben erg benieuwd naar hoe het in zijn werk zal gaan én wat het uiteindelijk zal gaan kosten.

      Verwijderen