Boeken algemeen

woensdag 7 juni 2017

Op een rijtje: de boeken van mei

Mei: Een maand waarin ik vrij veel gelezen heb, maar weinig geblogd. (Gelukkig heb ik de achterstand inmiddels ingelopen.)
Ik las 11 boeken met een totaal van 2868 pagina's.


Op een rijtje:

2. Pippi Langkous - Astrid Lindgren (voorgelezen) ****
5. De GVR - Roald Dahl (voorgelezen) ****
10. Adembenemend uitzicht - Kimberly Raye ***
11. Heerlijk schandalig - Jodi Foster ***

De bijbehorende recensie kun je lezen door op de titel te klikken.

Het boek dat van bovenstaande de meeste indruk op mij maakte, was toch wel 13 Reasons Why. Niet alleen het boek, maar ook de serie zal ik niet snel vergeten. 

Het is superleuk om te zien hoe vaak veel van mijn recensies gelezen worden. Bij deze: bedankt! :-)
Uiteraard mag je bij vragen/tips of andere reacties altijd een berichtje achterlaten. 

---------------------------------------------------------------------------

Nieuwe aanwinsten:


Ik kocht en kreeg afgelopen maand ook weer een paar boeken:


De Cirkel van Dave Eggers kocht ik van de boekenbon die ik voor Moederdag kreeg. De andere drie zijn recensie-exemplaren.
Expeditie Toi Moko ga ik binnenkort voorlezen.
Voor op mijn e-reader heb ik het nieuwe boek van Simone van der Vlugt: Ginevra. Daar ben ik, net als naar de ander boeken die ik nieuw heb, erg benieuwd naar.



Maar eerst ga ik In de voorste linie van Michael Grant verder lezen. Daar ben ik nu al een paar weken in etappes in bezig. Vanaf nú ga ik daarnaast niet in een ander boek lezen. (Dus die nieuwe van Karin Fossum, Zwarte seconden, waar ik gisteravond in begon, die lees ik daarna wel weer verder...........)


InstagramFollow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten