Boeken algemeen

woensdag 12 november 2014

Het Rosie effect - Graeme Simsion

Twee weken geleden kreeg ik Het Rosie Effect thuis gestuurd om te recenseren voor Dizzie.nl. Die moest ik in anderhalve week gelezen hebben. Op zich geen probleem, maar ik had Het Rosie Project ook nog niet gelezen. Dat moest ik dus even goed inplannen. Plannen is niet iets waar ik in uitblink. Ik doe meestal alles op het laatste moment. Zo ook nu. Uiteindelijk heb ik voor Het Rosie Effect nog 3 andere boeken gelezen (Waaronder Het Rosie project) en moest ik dit boek in een dag uitlezen. Ik had er een hard hoofd in dat het zou lukken, aangezien het een vrij dik boek is. Maar... het lukte! Dat zegt op zich al genoeg over het boek. Leuk genoeg om in een dag uit te lezen :-).
Ik vond dit boek leuker dan Het Rosie Project. Het zou leuk zijn als er nog een deel kwam :-).

Mijn recensie is te lezen op Dizzie.nl (klik).

Sterren plaatjesSterren plaatjesSterren plaatjesSterren plaatjes

Titel: Het Rosie effect
auteur: Graeme Simsion
Originele titel: The Rosie Effect
vertaling: Linda Broeder
uitgeverij: Luitingh-Sijthoff
ISBN: 
9789024565719
aantal pagina's: 426
verschijningsdatum: oktober 2014






Follow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten