Boeken algemeen

donderdag 4 mei 2017

Op een rijtje: de boeken van april

2017 is alweer meer dan vier maanden oud. Mijn leesteller staat inmiddels op 45 boeken.
Afgelopen maand las ik er 9, met een totaal aantal pagina's van 2.967. Best veel! (Toch?)


Op een rijtje:

3. Midnight Unbound (Midnight Breed 14,6) - Lara Adrian ****
6. Echte mannen, ware liefde - Harris, Kendrick, Shaw ***


Sara en Liv stak met kop en schouders boven de andere uit. Een erg indrukwekkend boek. Maar ook Fuzzie was erg bijzonder.

Al met al een drukke, maar leuke leesmaand. Aan veel van de recensieboeken zat een datum vast waarop ik de recensie online 'moest' zetten, dus moest ik goed plannen. Af en toe lijkt het bloggen wel een extra baan! ;-).

-----------------------------------------------------------------------------------

Nieuwe aanwinsten


Ik kocht en kreeg deze maand ook een aantal nieuwe boeken.


Zoals je hierboven al kon lezen, heb ik Sara en Liv al uit. Ook 13 Reasons Why heb ik inmiddels gelezen, daarvan komt de recensie dit weekend online. 
Bijzondere Vertelsels is een boek met mythen/legenden/sprookjes uit de wereld van De Bijzondere kinderen van mevrouw Peregrine. Die heb ik ook al bijna uit.
Later deze maand hoop ik aan De voorste linie en Maanziek toe te komen.

Behalve 13 Reasons Why zijn bovenstaande boeken allemaal recensie-exemplaren.

----------------------------------------------------------------------

To read - mei


- Bijzondere vertelsels - Ransom Riggs
- De voorste linie - Michael Grant
- Maanziek - Eva Linden
- De GVR - Roald Dahl (voorlezen)
- Pipi Langkous (voorlezen)
- Otje - Annie M.G. Schmidt (voorlezen)
- Zondagochtend breekt aan - Nicci French
- Verboden vruchten - Jojo Moyes
Ik zie je op het strand - Jill Mansell

Ik ben benieuwd of ik aan al deze boeken toe zal komen. We zullen zien en ik kom er uiteraard begin volgende maand op terug.

Welke boeken ga jij deze maand lezen?



InstagramFollow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten