Boeken algemeen

maandag 5 september 2016

Op een rijtje: De boeken van augustus


De scholen zijn weer begonnen. Het kost even tijd om weer in het ritme te komen. Helemaal doordat ik dit jaar andere werkdagen heb. Zo komt het dus dat ik vandaag pas een overzicht van de boeken die ik in augustus gelezen heb online zet.

Omdat ik op vakantie was en ook even vrijaf heb genomen van het recensies schrijven, staat er onder een aantal boeken dezelfde link, die verwijst naar een vakantieoverzicht.


Op een rijtje:

11. De grote oma-talentenshow 
12. Superjuffie op kamp - Janneke Schotveld (recensie volgt)
13. Alle verhalen van kikker en pad - Arnold Lobel (recensie volgt)

Een fijne leesmaand, waarin ik vooral erg onder de indruk was van het nieuwe Harry Potter boek, maar ook Suzy en de kwallen zal ik niet snel vergeten.

Nieuwe aanwinsten:




Omdat ik in juli niet op een rijtje heb gezet wat ik gelezen had en wat ik nieuw had, bij deze een foto met zowel de nieuwe aanwinsten van juli als augustus.

In juli kreeg ik veel recensieboeken, die ik inmiddels bijna allemaal gelezen heb.
In augustus ben ik een aantal keer naar de rommelmarkt op Donderdag Meppeldag geweest, waardoor er een aantal tweedehandsboeken op de stapel terecht zijn gekomen.

En mijn boekenkast was al vol... 
Tijd voor een nieuwe boekenkast. Graag, maar de ruimte voor een kast erbij heb ik niet meer op de slaapkamer. Tijd om de kasten naar beneden te verplaatsen misschien?

De plannen voor september:

Hopelijk veel lezen en dan graag nog wat uurtjes met zonnig weer in de tuin. Deze week moet het met die zon zeker goed komen.



Ik ben momenteel bezig in Ademloos van Jennifer L. Armentrout en in Smaragdgroen van Kerstin Gier. Daarna wil ik het nieuwe boek in de Midnight Breed-series van Lara Adrian graag aanschaffen en lezen.

En verder, tja, dat zien we dan wel weer. 

Fijne maand!


InstagramFollow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten