Boeken algemeen

dinsdag 14 juli 2015

Winnen: De Voltooiing - David Baldacci


Sneller dan verwacht stond de teller op mijn Facebookpagina afgelopen woensdag ineens op 250 likes. Dat is natuurlijk wel een winactie waard!

In samenwerking met uitgeverij A.W. Bruna mag ik twee exemplaren weggeven van 

De voltooiing - David Baldacci


:



De Voltooiing is het eerste young-adult boek van David Baldacci.

Beschrijving


De revolutie begint bij haar 


De wereld waarin Vega Jane leeft, is heel duidelijk: iedereen heeft zijn eigen taak, iedereen kent zijn plek, iedereen gehoorzaamt. En niemand heeft ooit hun wereld verlaten, totdat Quentin Hermes spoorloos verdwijnt. 

Wanneer Vega erachter komt dat haar mentor een kaart voor haar heeft achtergelaten, beseft ze dat er een veel groter geheim schuilgaat achter zijn verdwijning dan iedereen beweert. Een geheim dat angstvallig verborgen wordt gehouden door de machthebbers. Met gevaar voor eigen leven gaat Vega op zoek naar de waarheid. Over de wereld waarin ze leeft, over haar familie en over zichzelf…

(overgenomen van de website van A.W. Bruna)

Klinkt goed toch? Vind ik wel tenminste. Het is dat het niet eerlijk is om mee te doen aan mijn eigen winactie, maar anders zou ik zeker meedoen.

Wat moet je doen om te kunnen winnen:

Omdat ik deze actie heb opgezet vanwege het aantal likes op facebook, is het een facebookactie.
Zorg dat je mijn pagina leuk vindt.
Deel en like het bericht van de winactie.
Dat is alles.


Meedoen kan t/m 21 juli 12.00. 's Middags zal ik de winnaars bekend maken.



En op naar de 300!




3 opmerkingen: