Boeken algemeen

zaterdag 1 oktober 2016

Op een rijtje: de boeken van september

Dag zomer, welkom herfst...

Afgelopen maand hebben we nog heerlijk weer gehad, zodat ik lekker veel buiten kon lezen. Dat zal deze maand wel minder worden. Niet perse omdat er geen zonnig weer meer verwacht wordt, maar omdat ik geen zon meer in mijn tuin heb. De zon staat zo laag, dat hij niet meer boven de bomen uit komt. Helaas. Als die bladeren nou eens gaan vallen... ;-)

Ach, zo vervelend is lezen op de bank ook niet hoor. Al lezend in een boek gaat er toch al snel weer een heel andere wereld voor me open.

Op een rijtje:



7. Avonturen in het Heksenbos - Paul van Loon (recensie volgt)

(Klik op de titel op de bijbehorende recensie te lezen.)

Acht boeken, waarvan Tienduizend hemels boven jou met 5 sterren de beste was. Al heb ik me met de andere boeken ook prima vermaakt.
Met name Bloedbanden heeft indruk op me gemaakt. Het kwam daarbij ook nog eens goed uit dat ik het met mijn groep 8 net over dezelfde tijd heb met geschiedenis, als waarin dit boek zich afspeelt. 

Intussen kon ik niet bij de brievenbus weglopen, of er kwam alweer een pakketje... Nooit verkeerd natuurlijk!

Nieuwe aanwinsten:




De meeste hiervan zijn recensieboeken. Ze staan netjes in het gelid te wachten om gelezen te worden. Van dat rijtje is 54 Minuten van Marieke Nijkamp als eerste aan de beurt.

Ik hoef me deze herfst qua boeken absoluut niet te vervelen!

En voor jullie: Een fijne leesmaand gewenst!

P.S. Volg je mij al op Instagram? #bookstagram

InstagramFollow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten