Boeken algemeen

zondag 1 mei 2016

Op een rijtje: de boeken van april

De tijd van buiten lezen is weer aangebroken. In april was dat soms nog met een jas aan, maar soms ook al met blote armen. Heerlijk.

En nu het 1 mei is, zet ik voor je op een rijtje welke boeken ik gelezen heb.


Op een rijtje:

11. Sjakie en de grote glazen lift - Roald Dahl (recensie volgt)
12. De kinderen van Bolderburen - Astrid Lindren (recensie volgt)
13. De vreselijke twee | Nog vreselijker - Mac Barnett & Jory John (recensie volgt)

Weer een mooi rijtje gelezen boeken. Met recensies ben ik nog niet helemaal bij, maar dat komt komende weken wel.
Het boek dat ik deze maand het mooiste vond was De IJzeren Prinses, waarom ik dat vind, kun je lezen in mijn recensie door op de titel van het boek te klikken. (Dat geldt trouwens voor alle titels waarvan ik al een recensie geschreven heb.)
Het boek dat me het meest tegenviel was Maestra.

Voor de volledigheid nog het aantal bladzijden dat de veertien boeken samen telden: 3740. 
28 meer dan afgelopen maand ;-).

Nieuwe boeken van deze maand:




Mijn nieuwe aanwinsten van april. Er missen er nog wel twee op de foto, maar die liggen op school. Dat zijn De Vreselijke Twee een De Maan-zaak.
Veertien boeken in totaal, ohnee, vijftien, ook nog eentje op mijn e-reader.
Acht recensieboeken, één gewonnen, twee gekregen, eentje nieuw gekocht en drie op de rommelmarkt.
Ik ben toe aan een nieuwe boekenkast...


Follow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten