Boeken algemeen

zaterdag 3 januari 2015

De plannen voor 2015


Waar een e-reader al niet goed voor is... 
Op mijn Facebookpagina had ik al één en ander verteld over mijn plannen voor 2015. Hier zal ik er wat verder op in gaan.

Afgelopen jaar (Wat klinkt dat al lang geleden.. ) heb ik een aantal boeken gekocht die ik al gelezen had. Onder andere de boeken van de Hongerspelen van Suzanne Collins en de eerste twee delen van de Fallen serie van Lauren Kate. Toen kwam het idee bij me op om in 2015 wat young-adult series te gaan herlezen.Waaronder de twee series die ik net al noemde.
En aangezien ik die series gelezen heb voor ik met mijn blog begon kan ik er ook nog lekker wat over gaan schrijven.
De Hongerspelen en Fallen zijn niet de enige series die ik wil gaan herlezen. Ik zat ook nog te denken aan Harry Potter en misschien The Mortal Instruments. Maar het kan zijn dat het met die laatste erbij een beetje teveel van het wordt. Er komen vast dit jaar ook heel veel nieuwe boeken uit die ik graag wil gaan lezen.


2015 Reading ChallengeAfgelopen jaar heb ik 118 boeken gelezen. Ik heb mijn Goodreads reading challenge 2015 op 100 boeken gezet. Geen idee of ik dat ga redden dit jaar, aangezien ik naast mijn werk ook nog een studie ben gaan doen, maar we zullen het zien. Ik hou jullie op de hoogte ;-).
Waar je in ieder geval zeker van kunt zijn is dat mijn leeslijst net als dit jaar heel divers zal zijn wat genre betreft.

cropped-logo_ikleesnederlands_a_v2.jpg
Logo Ikleesnederlands.nl
De challenge van Goodreads is niet de enige waar ik aan meedoe. Afgelopen jaar kwam ik bij meerdere bloggers de Ik lees Nederlands uitdaging tegen. Die leek me wel leuk, dus dit jaar doe ik ook daar aan mee. Na even te hebben gekeken hoeveel boeken van Nederlandse bodem ik afgelopen jaar gelezen te hebben (40 stuks) heb ik die uitdaging op 30 gezet.

Verder zag ik op twitter nog een uitdaging waar ik niet aan meedoe omdat het echt een uitdaging voor me is, maar gewoon omdat ik het leuk vind. Deze uitdaging is van het twitteraccount van de bibliotheek @bibliotheek. Ik laat zien dat ik daar aan meedoe door in de tweets van mijn blogposts #boekperweek te zetten. Ook is het mogelijk om een foto van de gelezen boeken op Pinterest te zetten met dezelfde hashtag.

Ook hoop ik jullie dit jaar ook weer een paar keer blij te kunnen maken met een leuke winactie. Wat dat betreft heb ik nog geen concrete plannen. Maar het kan geen kwaad om mijn blog goed in de
gaten te houden ;-).

Doe jij dit jaar ook mee met een leesuitdaging?


Follow on Bloglovin



4 opmerkingen:

  1. Leuk! We doen dezelfde leesuitdagingen zie ik. Ik ben benieuwd naar jouw herlezen van YA-series. Op die van Lauren Kate na heb ik ze ook gelezen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke challenges! Ik heb neem me ook al een hele tijd voor om boeken en series te gaan herlezen. Ik wil daar ook eens aan beginnen dit jaar.

    BeantwoordenVerwijderen