Boeken algemeen

vrijdag 2 januari 2015

Een beetje liefde - Amanda Prowse

Een beetje liefde is het vierde deel van de No greater love serie van Amanda Prowse. De boeken staan los van elkaar. Zelf heb ik de vorige delen niet gelezen. In het Engels zijn er inmiddels 6 delen. Als dat allemaal net zulke mooie verhalen zijn als deze, dan lijken ze me zeker de moeite waard. 

Ik kreeg dit boek van Dizzie om te recenseren. Toen ik de achterkant las had ik niet gelijk zin om erin te beginnen. Toen ik er eenmaal in wilde beginnen kreeg ik griep en kwam ik ook niet aan lezen toe. 
Gelukkig is het uiteindelijk met een beetje vertraging goed gekomen en heb ik het boek afgelopen week in Italië uit kunnen lezen. Daar was het een stuk kouder dan hier in Nederland, dus lekker bij de verwarming met een kopje thee ;-).
Nu ik weer thuis ben is het tijd om weer wat recensies online te zetten. 

Wil je ? Bekijk mijn weten wat ik van Een beetje liefde vond? Bekijk dan mijn recensie op de website van Dizzie (klik). Het is de recensie onder de naam Gerrianne81.

Sterren plaatjesSterren plaatjesSterren plaatjesSterren plaatjes

boekkaftTitel: Een beetje liefdeauteur: Amanda Prowse
Originele titel: A little love
vertaling: Hanneke van Soest
uitgeverij: Aerial Media Company
ISBN:9789402600153
aantal pagina's: 349
verschijningsdatum: september 201
4







Follow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten