Boeken algemeen

vrijdag 2 januari 2015

Op een rijtje: De boeken van december



Voor mij geen jaaroverzicht, maar gewoon de boeken van december op een rijtje.
2014 was het jaar waarin ik begon met bloggen en over alle boeken die ik gelezen heb een stukje geschreven heb. Als je nog even terug wil kijken naar de boeken die ik gelezen heb, kijk dan even terug.

Via Goodreads deed ik mee aan de Reading Challenge 2014. Die heb ik ruim gehaald. Ik had gekozen voor 90 boeken en heb er uiteindelijk 118 gelezen. Ik ga de challenge voor dit jaar ook weer aan. Ik ga voor 100 en verwacht er wel wat moeite mee te hebben om dat te gaan halen.
Ook in 2015 ben ik van plan om over alle boeken die ik lees een stukje op mijn blog te schrijven. Ik zou het leuk vinden als je me blijft/ gaat volgen.

To the point: De boeken van december 2014

1. Scapa - Ravelli ****
2. Endgame - James Frey ***
3. De sprookjes-sprokkelaar - Laurentien van Oranje & Paul van Loon ***
4. Irène - Pierre LeMaitre ****
5. Vier plus één - Jojo Moyes *****
6. The Vampire diaries 1 & 2: Ontwaken & De strijd - L.J. Smith ***
7. Een beetje liefde - Amanda Prowse ****
8. Shopaholic naar de sterren - Sophie Kinsella ***

Klik op de titel om de bijbehorende recensie te lezen.

Buiten deze boeken om deed ik afgelopen maand ook nog mee aan de Sprookjesmaand en heb ik een aantal sprookjes besproken op mijn blog. Om te bekijken welke klik je hier.

Aangezien ik maar aan één boek 5 sterren heb gegeven, is het makkelijk om te kiezen welk boek ik afgelopen maand het beste vond: Vier plus één van Jojo Moyes.


Irène en Scapa volgen.




Follow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten