Boeken algemeen

donderdag 1 oktober 2015

Op een rijtje: De boeken van september & #boektober

Bij mijn voornemens van september schreef ik dat ik hoopte op een heleboel leesuren en nam ik me voor om wat minder Netflix te kijken.
Is dat gelukt?
Kijk wat ik afgelopen maand las en oordeel....

Op een rijtje:


Het enige boek dat ik afgelopen maand 5 sterren gaf is De ongelooflijke zoektocht van Millie Bird. Wil je daar de recensie (nog eens) van lezen, klik dan op de titel. (Dat is overigens bij alle titels mogelijk.)

Verder gaf ik maar liefst 6 boeken 4 sterren. Een goed leesmaandje dus. 

Van de 10 boeken die ik las waren er twee recensie-exemplaren. Om Wat ons niet zal doden heb ik zelf gevraagd, De Angstaanjager van Michael Grant kreeg ik zomaar thuis gestuurd.
Ik heb dat boek maar 2 sterren gegeven. Niet omdat ik het boek zo slecht vond, maar omdat het zoveel minder boeiend was dan de Gone-serie van dezelfde schrijver. Wil je er meer over weten, klik dan op de titel om de hele recensie te lezen. 

Ook een erg leuk boek dat ik deze maand las en waarover ik een recensie schreef was Het Spookje Spartacus, maar aangezien dat een prentenboek is tel ik die niet mee met de boeken die ik gelezen heb. 

#Boektober

En dan: #boektober, een reading challenge waar ik deze maand aan meedoe. 
Wat is het doel? Simpelweg zoveel mogelijk lezen in de maand oktober. Meer boeken dat je anders leest.
Voor mij is het doel deze maand: 12 of meer boeken lezen, maar als je normaal gesproken 1 of 2 boeken per maand leest, kun je er met #boektober ook 3 of 4 van maken. Het is jouw feestje ;-).

Als je nog mee wil doen kun je via de Facebookpagina van #boektober deelnemen aan het evenement.

Zie op de foto hieronder wat ik van plan ben te gaan lezen.

Mezelf kennende zal ik misschien iets meer dan de helft van de boeken die je op de foto ziet daadwerkelijk gaan lezen, om vervolgens aan te gaan vullen met boeken die deze maand verder nog op mijn pad komen...

Doe jij ook mee met #boektober en heb je er op je blog ook je leeslijst staan? Ik wil graag weten wat je van plan bent om te lezen, dus ik zou het leuk vinden als je even een link naar je blog achterlaat.


Follow on Bloglovin

1 opmerking: