Boeken algemeen

woensdag 28 oktober 2015

Harde liefde (Hacker #1) - Meredith Wild

Ik heb Harde liefde gelezen voor de blogtour van Xander Uitgevers. In totaal doen er 9 bloggers aan deze blogtour mee. Ben jij één van hen, dan zou ik het leuk vinden als je in een reactie de link naar jouw recensie achterlaat :-)

Over Harde liefde:

Erica, net afgestudeerd en druk bezig met het groot maken van haar eigen bedrijfje. 
Blake Landon, succesvol zakenman en bovendien erg mooi om te zien. 

Ze lopen elkaar letterlijk tegen het lijf en verliezen elkaar vervolgens niet meer uit het oog.

Erica wil onafhankelijk zijn, Blake wil dat ze afhankelijker van hem is. Hij doet er dan ook buitensporig veel voor om dat voor elkaar te krijgen.

Zo zit het leven van Blake in elkaar. Hij krijgt wat hij wil. En hij wil Erica.

Mijn mening over het boek:

Ik vond het een leuk, ontspannend boek om te lezen. Veel vernieuwing op bestaande series in dit genre kwam ik echter niet tegen.
Maarja, het concept van de rijke, knappe man en het wat naïeve meisje is natuurlijk erg succesvol gebleken. Veel lezers blijven ook openstaan voor meer van hetzelfde. Geef de auteurs dus eens ongelijk dat ze deze verhalen blijven schrijven.

Wat ook niet ontbreekt in Harde liefde zijn problemen van vroeger die nog niet goed verwerkt zijn en die het moeilijk maken om een nieuwe relatie aan te gaan.
De serie heet #Hacker, maar veel gehackt wordt er in dit deel nog niet. Ik verwacht dat die titel in deel 2, Harde leugens, meer waargemaakt zal worden.
Daar ben ik dan wel erg benieuwd naar.
Harde leugens zal in november verschijnen en deel 3, Harde lust in januari 2016. Altijd fijn als je niet te lang op de rest van een serie hoeft te wachten.

"Meredith Wild is een Amerikaanse New York Times-bestsellerauteur. Na een carrière in de technologische sector, wijdt ze haar tijd nu aan het schrijven van romantische boeken."

27228553Titel: Harde liefde
auteur: Meredith Wild
Originele titel: Hardwired
vertaling: Marike Groot en Sander Brink
uitgeverij: Xander Uitgevers B.V.
ISBN: 978 94 0160 466 6
aantal pagina's: 320
verschijningsdatum: september 2015
Bekijk op bol.com






Follow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten